fredag 1 oktober 2010

Fredagsfika snart

En kort paus innan fredagsfikat. Jag tar i princip aldrig kafferaster på jobbet, därför anser jag mig just nu vara berättigad till att skriva ett inlägg på jobbdatorn. Tänk sen, när jag får betalt både för att blogga och att läsa bloggar - på arbetstid!!!! Wow, kan knappt vänta :-)

Fick ett bra förslag till upplägg av min chef. Jag får kortare uppsägningstid men med fullt betalt hela den tiden (tre månader) mot att jag kommer in och jobbar några kritiska dagar (kommer några i dec-jan) plus när nya Vera börjar (alltså min efterträdare). Det tycker jag var bra! Nästa vecka kommer jag att få ett definitivt datum, jag tror att det blir i mitten av november istället för 24 december. Julafton alltså. Jag sade ju upp mig den 24 september, så det blir ju så.

Och förresten så kan jag börjar fira jul om någon vecka! Då kommer nämligen min förbeställda glögg.

Inga kommentarer: