måndag 18 januari 2010

Jag ska aldrig mer klaga

http://faschingseskapader.blogspot.com/

1 kommentar:

Anonym sa...

Det finns så mycket jävla elände i världen. Så många tragiska olyckor. Så mycket som aldrig blir som man har tänkt sig och trots att jag har ett ganska bra hum om hur dom känner sig finns det inte mycket att säga i den här stunden. För övrigt slutar jag nog blogga ett tag för jag spyr på människan som toppar listan. det är obegripligt hur hon med sina fåniga triviala jag ligger och vilar, jag väcktes ur vilan, jag pratade med den och den i telefonen har så många fler läsare än dom som verkligen är värda att bli lästa och uppmärksammade där. Visserligen ligger Bullmamman och Asta strax efter, men ändå. Kräkar stort på henne och hennes menlösa anhängare. Och ja jag är allmänt cranky idag. Men jag står fast i mina åsikter. På ett ungefär. vi höres. /S